wtorek, 22 maja 2018

Pastelowy błękit w białe kropeczki


Czas przywitać mój nowy, zapowiadany we wcześniejszym wpisie uszytek!!!
Nastąpił mały poślizg z wpisem, ale to dlatego, ze czekałam na możliwość zrobienia zdjęć. Tak czy inaczej w końcu mogę się pochwalić tym, co stworzyłam ;)

Bluzka ma bardzo fajny i niespotykany w sklepach krój (chociaż myślę, że wiele szyjących pań się porwie na ten model, jeśli nie w postaci bluzki, to w postaci sukienki – i słusznie). Ten krój jest idealny do każdej figury, chociaż muszę przyznać, że jak ją założyłam, to kilka razy bluzka ułożyła mi się tak, iż wyglądałam jakbym była w ciąży.

Sam krój oraz to, co uzyskałam po uszyciu bardzo mi się podoba.

Natomiast myślę, że warto, abym zwróciła uwagę na pewne rzeczy, które wyszły podczas szycia.
Po pierwsze, bluzka jest dedykowana paniom o średnim wzroście 168 (czyli takim jak ja) i jeśli patrzeć na zdjęcie bluzki vs. rzeczywistość, to rękawy niestety wyszły mi 8/9, a nie jak na zdjęciu ¾.
Po drugie, jeśli ktoś chce się twardo trzymać zasad kierunku zapięć w bluzkach damskich, to w tym przypadku części baskinki przodu należy podczas krojenia tkaniny ułożyć na prawej stronie materiału, ew. odwrócić szablon.

Wykrój:
Burda 5/2018
Model 110
Rozmiar 36
Tkanina bawełna

środa, 16 maja 2018

Okiem stylistki - Burda 5/2018 cz. II


Za chwilę pojawi się nowa tym razem czerwcowa Burda, a więc czas najwyższy do końca opisać bieżący numer. Mam nadzieję, że znalazłyście coś sobie we wcześniejszym opisie do majowego numeru. Dzisiaj czas na pozostałe modele, które są też całkiem fajne.

Spodnie 103 – dodają masywności sylwetki w dolnej części ciała, dlatego bardzo fajnie sprawdzą się u szczupłych osób. Ważną zasadą przy takim modelu jest, aby góra stroju była dopasowana, wtedy uniknie się masywności całej sylwetki. Niestety nie jestem pewna czy ten model ma wysoki czy niski stan – jeśli niski, to niestety może on wydłużyć tułów i skrócić dolną część sylwetki.
Zdjęcie pochodzi ze strony Burda


Sukienka 106 – bardzo fajnie w zasadzie do prawie każdego typu figury. Dekolt sprawdzi się zarówno przy małym, jak i przy większym biuście. Dobrze byłoby zachować wyróżniający się kolorystycznie pasek, dzięki temu będzie podkreślona talia, u pań które mają ją wyraźną oraz u tych, które niestety takiej nie posiadają. Dół sukienki paniom o wąskich bioderkach zaokrągli je, a u pań z szerszymi biodrami czy udami, ładnie je zamaskuje. Do tego na tyle sukienki są fantazyjne plecy, które dodadzą uroku – dlatego warto zadbać o odpowiednią bieliznę, ewentualnie przedłużki do stanika, które ukryją zapięcie.
Zdjęcie pochodzi ze strony Burda


Bluzka 108 – bardzo kobiecy krój, który sprawdzi się prawie przy każdej figurze. Dekolt idealny do każdego biustu, a do tego wstawki zakryją bardziej rozbudowane staniki. Baskinka doda krągłości tam gdzie ich nie ma lub ukryje większy brzuszek, a do tego będzie ładnie podkreślona talia. Jedyne na co należy zwrócić uwagę, to rękawki, które w przypadku grubszych ramion, niestety kończąc się w nieodpowiednim miejscu, mogą dodatkowo sprawić, że będą one wyglądały na bardziej masywniejsze.
Zdjęcie pochodzi ze strony Burda


Bluzka 110 – tak jak sukienka 109, ta bluzka jest idealna do każdego typu figury. Dekolt pasujący do każdego biustu, baskinka zakrywająca większy brzuszek lub nadająca krągłości (w zależności od potrzeb i figury). Rękawy, które ukryją grubsze ramiona. Właśnie prawie kończę moją bluzkę z tego modelu i muszę przyznać, że niestety nie wszystko jest tak jak na zdjęciu. Dlatego jeśli ktoś jest ciekawy na co zwrócić uwagę na wykroju podczas szycia, to zapraszam na wpis o tym konkretnie modelu, który już wkrótce się ukaże na blogu.
Zdjęcie pochodzi ze strony Burda


Sukienka 112 – kolejny model pasujący prawie do każdej figury. Dekolt niesamowicie kobiecy i ukazujący we wspaniały sposób biust. Rękawki jeśli kończą się w miejscu jak u modelki, to bardzo ładnie zakryją grubsze ramiona, a nawet je optycznie wyszczuplą. Dół sukienki bardzo ładnie nada kobiecych kształtów, a u pań, które chciałyby zamaskować zbyt szerokie biodra i/lub uda, też idealnie się sprawdzi. Do tego znowu fantazyjny tył sukienki, przy którym także należy pamiętać o doborze odpowiedniej bielizny.
Zdjęcie pochodzi ze strony Burda


Sukienka 114 – dekolt bardzo fajnie sprawdzi się u pań z większym biustem, ale nie tylko. Wiązanie w tali optycznie ją zarysuje, tam gdzie jej nie ma oraz podkreśli., tę która jest. Zakładki w dolnej części spódnicy sprawią, że optycznie zmniejszy się odstający brzuszek. W przypadku pań o grubszych ramionach, proponują wykroić dłuższy rękawek, by później dopasować długość, tak aby nie pogrubiała dodatkowo ramion. Poza tym bardzo fajnie wyglądałby przy takim modelu rękaw ¾ ;) Jeśli chodzi o dolną część sukienki, to dzięki zakładkom delikatnie zaokrąglą się w niej bioderka. Pomimo, że taki dół raczej nie jest dedykowany paniom o większych bioderkach, to ja jednak bardzo chętnie zaproponuję im ten dół, bo może bardzo ładnie podkreślić kobiece krągłe biodra ;)
Zdjęcie pochodzi ze strony Burda

Zdjęcie pochodzi ze strony Burda


Sukienka 116 – kolejny model idealny prawie dla każdej figury. Dekolt sprawdzi się przy różnej wielkości biustu oraz masywności tułowia. Pasek w talii podkreśli ją znakomicie. Marszczenia w dolnej części sukienki sprawią, że każdy typ sylwetki będzie wyglądał kobieco. Do tego bardzo fajna długość, którą jednak warto indywidualnie dopasować do nóg.
Zdjęcie pochodzi ze strony Burda

Zdjęcie pochodzi ze strony Burda


Sukienka 118 – sukienka, na którą powinny uważać panie z większym biustem, ponieważ taki typ dekoltu dodaje masywności piersiom. Pasek w talii podkreśla ją i tworzy talię tam, gdzie jej nie ma. Dół sukienki sprawdzi się przy każdym typie bioder i ud.
Zdjęcie pochodzi ze strony Burda


Spodnie 120 – dobre dla szczupłych i wysokich pań. Natomiast u pań z brzuszkiem mogą go dodatkowo powiększyć, a do tego nogawka z taką wstawką niestety skróci i doda masywności dolnej części figury.
Zdjęcie pochodzi ze strony Burda


Bluzka 121 – krój dekoltu dobry dla pań o małym biuście, natomiast w przypadku większego biustu, niestety sprawi, że sylwetka nabierze masywności w tej części (chyba, że dekolt zostanie rozpięty i stworzy kształt litery V). Długość rękawów optycznie wyszczupli talię. Dół bluzki ładnie ukryje większy brzuszek, natomiast u pań z płaskim brzuchem i większymi biodrami, niestety sprawi, że figura będzie wielką bryłą. Rozwiązaniem do ostatniego przypadku, może być wpuszczenie dołu bluzki do wysokiego stanu spodni lub spódnicy.
Zdjęcie pochodzi ze strony Burda


Sukienka 123 – bardzo dobry dekolt, wysokość talii (sprawdzić proszę indywidualnie w celu odnalezienia najwęższego obwodu) i długość sukienki do rozmiarów 44-52. Dekolt wyszczupli i doda lekkości sylwetce. Rękawy pomimo falbanek, kończą się bardzo dobrym miejscu, dzięki czemu wyszczuplają optycznie talię. A do tego tył sukienki ma na szczęście pasek z kokardą, który zakryje pasek stanika, dzięki czemu wszystko będzie dobrze leżało.
Zdjęcie pochodzi ze strony Burda


Sukienka 125 – piękny model. Dekolt jest płytki jak na rozmiary 44-52, jednak wycięcia mogą optycznie odciążać sylwetkę (wszystko zależy jak to w rzeczywistości się ułoży). Pasek tak jak na zdjęciu powinien być przewiązany z boku, dzięki temu nie ściągnie wzroku do brzuszka. Długość za kolanko bardzo dobrze się sprawdzi, ale też należy indywidualnie dopasować ją, tak aby kończyła się w najszczuplejszym miejscu nóg.
Zdjęcie pochodzi ze strony Burda


Żakiet 134 – żakiet idealny prawie do każdej figury. Idealnie sprawdzi się u pań z masywną górną częścią sylwetki i o szerokich ramionach. Do każdej wielkości biustu, chociaż należy zwrócić uwagę czy klapy nie będą się kończyć przy większym biuście taki sposób, że będą brzydko odstawały. Baskinka doda krągłości, podkreśli talię i ukryje większy brzuszek. Do tego tył baskinki idealnie sprawdzi się u pań z płaską pupą, gdyż optycznie doda jej kształtu.
Zdjęcie pochodzi ze strony Burda


Należy pamiętać, że są to tylko wskazówki i wiele zależy od materiału, printów, dodatków oraz pozostałych części garderoby, czy też sposobu noszenia ubioru.

wtorek, 8 maja 2018

Okiem stylistki - Burda 5/2018 cz. I


Przerwa majówkowa i obowiązki sprawiły, że niestety nie miałam jak przysiąść do opisu majowej Burdy, ale mam nadzieję, że teraz uda mi się bardziej systematycznie robić wpisy i do tego zamieścić w końcu zaległe rzeczy.
Burda majowa ma wiele fajnych letnich propozycji, a do tego coś dla wielbicielek stylu marynistycznego, dlatego warto się nią zainteresować ;)

Kurtka 101 – propozycja została przedstawiona właśnie w stylu marynistycznym. Taki krój na pewno bardzo dobrze sprawdzi się u pań szczupłych i z małym biustem. Niestety u pań z większym biustem sprawi, że będą się one wydawały bardziej przysadziste w górnej części sylwetki. Długość kurteczki jest dobra przy sylwetkach o szerszych biodrach. Rękaw ¾ bardzo ładnie podkreśli talię, a więc sprawdzi się taka kurtka u pań z większym brzuszkiem.
Zdjęcie pochodzi ze strony Burdy


Kurtka 102 – to identyczny model jak 101 tyle, że z kołnierzem i  długim rękawem bez marszczeń. Co do typu figury, to są tu identyczne zasady jak w modelu poprzednim.
Zdjęcie pochodzi ze strony Burdy


Spódnica 104 – idealny model dla pań z szerszymi biodrami i/lub masywniejszymi udami. Jedyne na co należy zwrócić uwagę, to długość, aby zakończyć w miejscu, gdzie nogi będą najszczuplej wyglądały. Ten model natomiast nie sprawdzi się u niskich pań, chyba, że skrócą odpowiednio na długości spódnicę. Jeśli chodzi o panie z obwodem większym w udach niż w biodrach, proponuję zrezygnować z patek na kieszenie.
Zdjęcie pochodzi ze strony Burdy


Spódnica 105 – sprawdzi się u pań z szerszymi biodrami. Ten model jest dobry dla niskich pań, bo dzięki takiej długości nie skraca dodatkowo sylwetki.
Zdjęcie pochodzi ze strony Burdy


Sukienka z gorsetem 107 – niesamowicie kobiecy krój – dekolt, długość, ołówkowy dół!!!  Sukienka idealna dla pań z dużym biustem (nie tylko), ale też pań z płaskim brzuszkiem. Dekolt ładnie wyeksponuje biust oraz wysmukli dekolt. U pań z grubszymi ramionami, niestety takie rękawy sprawią, że będą one wyglądały na jeszcze grubsze. Taka sukienka bardzo ładnie otuli bioderka i dlatego panie szersze w tej okolicy będą wyglądały bardzo kobieco. W zasadzie model ten jest dla każdej z pań, która chce wyglądać maksymalnie kobieco.
Zdjęcie pochodzi ze strony Burdy


Sukienka 109 – kolejna o bardzo fajnym kroju sukienka. Idealna w zasadzie do każdej figury. Dekolt sprawdzi się u pań z dużym i małym biustem. Rękawy zakryją grubsze ramiona. Dół sukienki ukryje większe biodra i uda, ale też paniom z wąskimi biodrami doda krągłości, sprawiając, że sylwetka będzie wyglądać bardziej kobieco. Idealnie też nada się paniom z płaskim, jak i z większym brzuszkiem.
Zdjęcie pochodzi ze strony Burdy


Kombinezon 111 – mogą go nosić panie z każdą wielkością biustu. Natomiast w przypadku dołu, to będzie dobry przy figurze węższymi i z szerszymi biodrami. Natomiast na ten model powinny uważać panie z większym brzuszkiem, gdyż zakładki z przodu mogą go jeszcze bardziej optycznie powiększyć. Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie przyczepiła się do długości dołu – jeśli będzie nosiła taki kombinezon pani wysoka albo kochająca chodzić w szpilkach, to super, natomiast pozostałym paniom proponuję przedłużyć spodnie prawie do ziemi, szczególnie jeśli figura jest masywniejsza.
Zdjęcie pochodzi ze strony Burdy

Zdjęcie pochodzi ze strony Burdy


Bluzka 113 – bardzo dobra paniom z większym brzuszkiem, jednak w przypadku pań, które mają większy biust, niestety taki dekolt jeszcze bardziej zaburzy proporcje i doda masywności w górnej części sylwetki. Natomiast panie bardzo szczupłe, a do tego z małym biustem jeśli dodadzą frędzle, to bardzo ładnie nadadzą krągłości w okolicy biustu.
Zdjęcie pochodzi ze strony Burdy

Zdjęcie pochodzi ze strony Burdy


Sukienka 115 – sprawdzi się u pań z mniejszym biustem. Panie z większym biustem przez falbankę, mogą optycznie powiększyć się dodatkowo w tym rejonie. Dół sukienki jest bardzo dobry do każdej figury (szerokich i wąskich bioder). Natomiast ze względu na gumkę w pasie, ta sukienka nie nadaje się paniom z większym brzuszkiem, bo niestety sprawi, że będzie on wyglądał na większy. Rękawy natomiast ukryją grubsze ramiona oraz optycznie wyszczuplą talię.
Zdjęcie pochodzi ze strony Burdy


Sukienka 117 – ładnie zakamufluje grubsze ramiona, wyszczupli dekolt, ukryje szerokie bioderka oraz optycznie powiększy mały biust. Może jednak być tak, że marszczenia pod biustem w przypadku pań o bardzo skromnym biuście, niestety jeszcze bardziej podkreślą jego mały rozmiar.
Zdjęcie pochodzi ze strony Burdy


Kardigan 119 – przy bardzo masywnej figurze może dodatkowo optycznie ją powiększyć i nadać pudełkowy kształt. Sprawdzi się u pań szczupłych, ale też z większym brzuszkiem. Panie o większym biuście mogą swobodnie go nosić.
Zdjęcie pochodzi ze strony Burdy


Sukienka 122 – niestety zbyt płytki dekolt przy większych rozmiarach będzie w tym przypadku dodawał masywności figurze, szczególnie przy tkaninach jednobarwnych i do tego z połyskiem. Natomiast rękawy bardzo ładnie zatuszują grubsze ramiona oraz urozmaicą sukienkę. Dół sukienki sprawdzi się jak najbardziej przy rozmiarach 44-52.
Zdjęcie pochodzi ze strony Burdy


Sukienka 124 – sprawdzi się idealnie przy rozmiarach 44-52. Jedyna rzecz, na którą warto zwrócić uwagę, to rękawki, aby nie kończyły się w wąskim miejscu ramion, ponieważ sprawi to wrażenie grubych ramion. Unikać też takich rękawów powinny panie o opadającej linii ramion, gdyż w tym przypadku niestety figura wyda się bardzo wąska w ramionach, zaś jeszcze bardziej masywna w pozostałych częściach sylwetki.
Zdjęcie pochodzi ze strony Burdy


Sukienka maksi 126 – rękawy bardzo ładnie kamuflują grubsze ramiona. Dekolt sprawia, ze sylwetka wydaje się lżejsza. Wartko jednak zwrócić uwagę czy marszczenia łączące górę z dołem nie sprawią, że brzuszek będzie się wydawał jeszcze większy.
Zdjęcie pochodzi ze strony Burdy

Zdjęcie pochodzi ze strony Burdy


Oczywiście należy pamiętać, że są to wskazówki i wiele zależy od materiału, printów. dodatków oraz pozostałych części garderoby, czy też sposobu noszenia ubioru.

niedziela, 15 kwietnia 2018

Gwiezdna sukienka

Pomysł na tę konkretną sukienkę zrodził się w ostatniej chwili przed wyjazdem na święta. Szukałam długo czegoś co może być fajne dla 9-latki, a że zostało mi sporo dzianiny po uszyciu bomberki, to uznałam, że idealnie się nada.
Zaplanowałam, że taką prostą sukienkę uszyję w ciągu 2 godzin (w końcu to dzianina, a nie tkanina). Ale jak to czasem bywa, rzeczy martwe potrafią się buntować i tu mam na myśli mojego overlocka. Który się rozlegulował i zamiast skończyć szycie o 11:00, to po tej godzinie skończyłam ustawianie i czyszczenie sprzętu. Tak przy okazji najlepsze w takich sytuacjach okazują się grupy szyciowe,  gdzie dzięki pomocy innych można rozwiązać problem z maszyną i nauczyć się nowych rzeczy (np. od jakich wartości staruje się przy naprężaniu nici overlocka).
Nie wiem jak ja to zrobiłam, ale szyć skończyłam po 18 (jestem jak żółw przy szyciu). Jak zawsze było prucie , trochę czasu zeszło na marszczeniu falbanki i zastanawianiu się jak zrobić zapięcie, ponieważ w opisie zalecane jest, aby wstawić kryty zamek. Przemyślałam, to i doszłam do wniosku, że jako dorosła osoba mam problem z zapięciem takiego zamka na plecach, a więc tym bardziej będzie go miała dziewczynka i może to ją zniechęcić do noszenia tego ubranka. Dlatego też musiałam przerobić wykończenie lamówki podkroju szyi i zrobić zapięcie na guziczek.
Wszystko na szczęście wyszło idealnie, a sukienka swobodnie przeszła przez głowę.
Początkowo wycięłam rozmiar 146 (zgodnie ze wzrostem chrześniaczki), jednak szybko zdałam sobie sprawę, że ta sukienka będzie za duża i za długa, więc zmieniłam rozmiarówkę na 140. Druga zmiana dotyczyła rękawa, który zwęziłam na końcu i pominęłam zapasy. Dodam tylko, że niestety szyjąc chrześniaczce rzeczy, kieruję się wymiarami wziętymi od niej w listopadzie ubiegłego roku i niestety nie mogę nic przymierzyć, bo mieszkamy w innych mistach.
 
Wykrój:
Burda 9/2017
Model 131
Rozmiar140

niedziela, 8 kwietnia 2018

Okiem stylistki - Burda 4/2018 część II


Czas na drugą część wskazówek co do sylwetek, którym dedykowane są modele w Burdzie 4/2018.


Sukienka 104 - mój faworyt!!! Bardzo dobrze sprawdzi się u drobnych pań, nadając krągłości sylwetce. Panie z szerszymi biodrami i wąskimi ramionami zrównoważą proporcje, chociaż kieszenie na biodrach niestety mogą dodatkowo optycznie poszerzyć tę część ciała. Unikać tej sukienki powinny panie z większymi brzuszkami, ale też panie, które mają masywną górną partię ciała.
Zdjęcie pochodzi ze strony Burdy 


Kombinezon 106 - dobry dla pań "gruszek". Góra kombinezonu optycznie powiększy biust, dlatego sprawdzi się u pań z małymi piersiami. Niestety kombinezon, nie sprawdzi się natomiast u pań z masywniejszą górą sylwetki, ponieważ przez krój części bluzkowej i rękawy, jeszcze bardziej optycznie powiększy tę część figury.
Zdjęcie pochodzi ze strony Burdy 

Zdjęcie pochodzi ze strony Burdy 


Bluzka 108 - wyszczupla górną część sylwetki, ładnie zakrywa masywniejsze ramiona, ale też poprzez pasek i długość rękawów wysmukla talię. Sprawdzi się prawie przy każdej sylwetce.
Zdjęcie pochodzi ze strony Burdy 

Zdjęcie pochodzi ze strony Burdy 


Bluzka 110 - bardzo dobra dla pań z małym biustem. Sprawdzi się u pań z bioderkami, ale też u pań z brzuszkiem. Natomiast u pań z dużym biustem, dodatkowo obciąży i doda masywności w górnej części sylwetki.
Zdjęcie pochodzi ze strony Burdy 


Sukienka 112 - bardzo dobra dla pań o drobnej sylwetce oraz pań z większymi biodrami. Drobnym paniom doda krągłości na bioderkach i optycznie powiększy biust. Unikać jej powinny panie z większymi brzuszkami, ponieważ marszczenia w dolnej części sukienki, optycznie dodatkowo powiększą brzuszek.
Zdjęcie pochodzi ze strony Burdy 


Spodnie 114 - dobre dla większości figur, poza paniami o szerszych biodrach, chyba, że przedłużą sobie w wykroju nogawki do pełnej długości oraz wybiorą model 114 B. Model 114 A ze względu na lamówki idące równolegle do końca nogawki, niestety skraca optycznie nogi, dlatego mogą sobie na tę wersję pozwolić wysokie i szczupłe panie.
Zdjęcie pochodzi ze strony Burdy 

Zdjęcie pochodzi ze strony Burdy 


Bluzka 116 - bardzo dobra pań, które chcą zwęzić optycznie sylwetkę w barkach. Natomiast panie "jabłka" powinny unikać tego fasonu. Jeśli panie "gruszki" zdecydują się na te bluzkę, to proponuję, aby rękawy był w tym samym kolorze co pozostała część bluzy, w przeciwnym razie optycznie zwężą górną część ciała, przez co biodra wydadzą się jeszcze bardziej szerokie.
Zdjęcie pochodzi ze strony Burdy 


Sukienka 118 - sukienka prawie do każdej figury. Ukrywa szersze bioderka, ale też dodaje krągłości w tej części ciała paniom o wąskich biodrach. Zakrywa grubsze ramiona. Podkreśla talię oraz wysmukla szyję.
Zdjęcie pochodzi ze strony Burdy 


Bluzka 120 - powiększa optycznie biust. Tworzy talię, tam gdzie jej nie ma oraz podkreśla ją. Idealna dla pań "gruszek" i "jabłek".
Zdjęcie pochodzi ze strony Burdy 


Bluzka 122 - ładnie ukrywa grubsze ramiona. Polecam zakładanie do niej paska, dzięki temu, większy brzuszek nie będzie tak się rzucał w oczy. Ze względu na długość bluzki, powinny jej unikać panie z szerokimi biodrami.
Zdjęcie pochodzi ze strony Burdy 


Bluzka 124 - bluzka, która sprawdzi się jak najbardziej w rozmiarówce 44-52. Natomiast ważna uwaga, aby szyjąc ją korzystać z tkanin, które nie będą satynowe, ponieważ tak jak w przypadku zdjęcia bluzki 124 B, połysk sprawi, że górna część sylwetki, stanie się ciężka i masywniejsza. Natomiast bardzo dobrym rozwiązaniem w przypadku tego modelu jest asymetria, która widoczna jest na zdjęciu do modelu 124 A.
Zdjęcie pochodzi ze strony Burdy 

Zdjęcie pochodzi ze strony Burdy 


Spódnica 126 - idealna dla pań z brzuszkami, ale też i z szerszymi biodrami. Model, który sprawdzi się w rozmiarach 44-52. Dodatkowo, asymetria u dołu spódnicy, ładnie wyszczuli sylwetkę i przyciągnie wzrok, do tej części spódnicy.
Zdjęcie pochodzi ze strony Burdy 


Bluzka 127 - bardzo dobra dla pań z małym biustem, ale tez dla pań "jabłek", u których zakamufluje większy brzuszek. Natomiast odradzam ją paniom o szerokich biodrach, chyba, że będą tę bluzkę nosiły wpuszczoną w spodnie lub w spódnicę.
Zdjęcie pochodzi ze strony Burdy 


Należy pamiętać, że są to tylko wskazówki i wiele zależy od materiału, printów, dodatków oraz pozostałych części garderoby, czy też sposobu noszenia ubioru.